Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο παραγωγής φρέσκων προϊόντων ΣΤΕΡΓΙΟΥ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαίδευση
- Εμφανίσεις: 232
Tην Πέμπτη 19/4//2018 τα τμήματα Β1 και Β2 και την Παρασκευή 20/4/2018 τα τμήματα Β3 και Β4 του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος της
τεχνολογίας, επισκέφθηκαν τις παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Τατόϊ Αττικής του εργοστασίου "Στεργίου", στις οποίες λειτουργεί ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής φρέσκων προϊόντων στην Ευρώπη.Οι μαθητές μετά από την πρώτη ενημέρωση που είχαν από τους υπευθύνους ξεναγήθηκαν στους χώρους του εργοστασίου όπου είχαν την ευκαιρία να δουν πώς παρασκευάζονται τα προϊόντα εφαρμόζοντας σε όλες τους τις διαδικασίες, τους πλέον αυστηρούς κανόνες υγιεινής και συνδυάζοντας την πιο προηγμένη τεχνολογία .
Θεματική εβδομάδα - Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαίδευση
- Εμφανίσεις: 142
Στα πλαίσια της θεματικής Εβδομάδας 2017-2018, την Τρίτη 15/5 οι μαθητές της Β΄Τάξης του 2ου Γυμνασίου Καισαριανής συμμετείχαν μαζί με την καθηγήτρια τους Σιούκα Λυδία σε πρόγραμμα με θέμα την Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια.
Το πρόγραμμα εστίαζε στους Βασικούς Κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας (πινακίδες, σήμανση κλπ) και σχεδιάστηκε από τον Σύλλογο Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής. Περιελάμβανε 3 μέρη:
- Συμπλήρωση Online Ερωτηματολογίου με θέμα Κοινωνία της Κυκλοφορίας.
- Παρουσίαση Βασικών κανόνων οδικής κυκλοφορίας
- Βιωματική Δράση με θέμα «Ζώνη Ασφαλείας»
Κατά το πρώτο μέρος, ο κάθε μαθητής συμπλήρωσε ένα Ερωτηματολόγιο με 21 ερωτήσεις που είχε στόχο να μετρήσει το «Κυκλοφοριακό του Αποτύπωμα», δηλαδή τις γνώσεις του περί της Κυκλοφοριακής Αγωγής. Η πλειοψηφία των μαθητών απάντησε σωστά σε ποσοστό άνω του 60%.
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του Συλλόγου, Άρης Ζωγράφος παρουσίασε στατιστικά στοιχεία του Π.Ο.Υ. σχετικά με τροχαία ατυχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρουσιαστήκαν οι κύριες ομάδες οδικής σήμανσης και αναλύθηκαν οι κανόνες κυκλοφοριακής συμπεριφοράς των πεζών. Στο τέλος, τα παιδιά κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε σχετικές διαδραστικές ασκήσεις όπως για παράδειγμα εντοπισμός ασφαλούς διαδρομής, υπολογισμός χρόνου διέλευσης κλπ.
Το τελευταίο μέρος του προγράμματος που περιελάμβανε βιωματική δράση, είχε στόχο την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση των παιδιών στο θέμα «Ζώνη Ασφαλείας». Πιστοποιημένοι οδηγοί του φορέα οδήγησαν 3 αυτοκίνητα στην αυλή του σχολείου με στόχο την προσομοίωση απότομου φρεναρίσματος ενώ το αυτοκίνητο είχε ανεπτυγμένη ταχύτητα. Όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά συμμετείχαν ως επιβάτες με μεγάλο ενθουσιασμό.
Το πρόγραμμα έληξε με μεγάλη επιτυχία.
Ευχαριστούμε πολύ τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής, κο Άρη Ζωγράφο καθώς και τους συνεργάτες του.
1ος νεανικός διαγωνισμός με θέμα «όσο υπάρχουν άνθρωποι»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά προγράμματα
- Εμφανίσεις: 125
Στις 21 Απριλίου το πρωί (11:00 – 14:45), στο Νομισματικό Μουσείο Αθηνών, έγινε η παρουσίαση των εργασιών και η απονομή των βραβείων και επαίνων των μαθητών και μαθητριών των σχολείων της Δ/θμιας Δ/νσης Α’ Αθήνας που πήραν μέρος στον 1ο νεανικό διαγωνισμό με θέμα: «όσο υπάρχουν άνθρωποι». Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας. Από το 2ο γυμνάσιο Καισαριανής, με υπεύθυνο καθηγητή τον φιλόλογο κ. Σπύρο Κρουσταλάκη, έλαβαν μέρος οι παρακάτω 7 μαθητές: Χρυσούλα Δημαρέση Γ1 (Ζωγραφική Δημιουργία), Αλέξανδρος Μακρυγιάννης Γ1 (Λογοτεχνικό Κείμενο), Τζούλιαν Κόμπι Γ2 (Λογοτεχνικό Κείμενο), Κωνσταντίνος Σιώζος Γ3 (Λογοτεχνικό Κείμενο), Αλέξανδρος Τσιρογιάννης Γ3 (Λογοτεχνικό Κείμενο), Αθανάσιος Μπάρκας Γ3 (Λογοτεχνικό Κείμενο), Βασιλική Τσομώκου Γ4 (Λογοτεχνικό Κείμενο). Τα κείμενα των μαθητών Κ. Σιώζου και Α. Τσιρογιάννη διακρίθηκαν και διαβάστηκαν από τους ίδιους τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Επίσης, διακρίθηκε η ζωγραφική δημιουργία της μαθήτριας Χ. Δημαρέση. Όλοι οι μαθητές έλαβαν έπαινο για τη συμμετοχή τους. Να αναφερθεί ότι οι παραπάνω 7 μαθητές συμμετέχουν και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εκπονεί το σχολείο μας και ο κ. Κρουσταλάκης με θέμα: «Ταξιδεύοντας με τα λογοτεχνικά κείμενα: Σκέπτομαι, φαντάζομαι και γράφω».
Tο 2ο Γυμνάσιο Καισαριανής με το Erasmus+ KA2 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Erasmus+ 2017-2019
- Εμφανίσεις: 152
Στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας έλαβε χώρα η 1η Διακρατική Συνάντηση των συντονιστών και εκπαιδευτικών του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 “Reach out and lend a helping hand: Humanity has no borders” στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος το 2ο Γυμνάσιο Καισαριανής για τα σχολικά έτη 2017-18 και 2018-19 και οι παρακάτω χώρες: ΓΕΡΜΑΝΙΑ (συντονίστρια χώρα), ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, Π.Γ.Δ.Μ και ΤΟΥΡΚΙΑ.
Την Ελλάδα εκπροσώπησαν οι καθηγήτριες κ. Παπαπαναγιώτου Ελένη (ΠΕ15, Υποδιευθύντρια και συντονίστρια του προγράμματος) και κ. Κωστάκη Αριάνα (ΠΕ16) και ο κ.Παπαμήτσος Γεώργιος (ΠΕ19) Η πρώτη μας συνάντηση για το πρότζεκτ διήρκεσε από τις 22-01-2018 ως 26-01-2018 και ο κύριος σκοπός της συνάντησης ήταν πρωταρχικά να καθοριστούν τα βασικά στοιχεία του πρότζεκτ.
Η συνάντηση διεξήχθη στο σχολείο CSG Buitenveldert στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Εκεί αποφασίσαμε τις ημερομηνίες των μετακινήσεων και τον εμπλουτισμό των LTT δραστηριοτήτων.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης κάθε χώρα προέβει στην παρουσίαση της δικιάς της εβδομάδας δραστηριοτήτων. Συζητήσαμε για τον αριθμό των συμμετεχόντων στις LTT δραστηριότητες, για την ασφάλεια και την φιλοξενία των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού, τη βελτίωση της επικοινωνίας και τους τρόπους διάδοσης του προγράμματος. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι LTT δραστηριότητες είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για τη διάδοση του προγράμματος σε μεγάλες ομάδες όλων των συμμετεχουσών πόλεων.
Συμφωνήσαμε επίσης ότι μπορούμε να καλλιεργήσουμε τη δημιουργικότητα των μαθητών με μια ποικιλία δραστηριοτήτων όπως με τη συγγραφή άρθρων, εκθέσεων, διηγημάτων, με τη δημιουργία σχεδίων, την προετοιμασία πινάκων, δημιουργία συνθημάτων, αφισών, σχεδιαστικών άλμπουμ, κινηματογραφικών ταινιών, την επιβράβευση των καλών παραδειγμάτων και την προετοιμασία λογοτύπων και συνεντεύξεων.
Η διάδοση του πρότζεκτ σε μεγάλο αριθμό μαθητών εν όσω βρίσκονται σε περιβάλλον μεταξύ ανθρώπων εντελώς αγνώστων σε αυτούς, θα τους δώσει επίσης την ευκαιρία να εξασκήσουν και να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους.
Και τέλος αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία ιστοσελίδα με την ονομασία: http://humanityhasnoborders.com/
Πιστεύουμε σθεναρά ότι το πρότζεκτ θα έχει μία ευρεία και διαρκή επίδραση πάνω στους μαθητές, στο σχολείο και στην κοινότητα. Και ελπίζουμε ότι το δικό μας πρότζεκτ θα συμβάλει μεταξύ άλλων στην ανοικοδόμηση μιας ειρηνικής, ανεχτικής και πολυπολιτισμικής Ευρώπης.