Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πίσω στην Αρχική Σελίδα
2ο Γυμνάσιο Καισαριανής
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
    • Κανονισμός λειτουργίας
    • Εκπαιδευτικοί 2024-25
    • Ενημέρωση Γονέων & Κηδεμόνων
    • Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τμημάτων 2024-25
    • Νομοθεσία
    • Αυτοαξιολόγηση
    • Σεισμός – Μέτρα προστασίας
    • Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
    • Χρήσιμα έγγραφα
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Δραστηριότητες
    • Επισκέψεις
    • Γιορτές
    • Διακρίσεις
  • Εκπ. Προγράμματα
    • Ευρωπαϊκά
      • Erasmus+ 2023-24
      • Erasmus+ 2019-2022
        • From our roots to the future
        • Let’s be creative and learn with art
      • Erasmus+ 2017-2019
      • Comenius
        • Επισκέψεις
        • Εργασίες μαθητών
    • Παιδαγωγικά
    • Αγωγή υγείας
    • Περιβαλλοντικά
    • Πολιτιστικά
  • Προγράμματα Ι.Ε.Π.
    • Νοιάζομαι και δρω
    • Παιδαγωγική Φρενέ
  • Εκπαιδευτικό υλικό
  • Δημιουργίες μαθητών
  • Ο καιρός
  • Επικοινωνία
  • Σύλλογος Γονέων
    • ΔΣ Σύλλογου
    • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Μαθητικό WEB RADIO
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Search
Πίσω στην Αρχική Σελίδα
  • Search
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
    • Κανονισμός λειτουργίας
    • Εκπαιδευτικοί 2024-25
    • Ενημέρωση Γονέων & Κηδεμόνων
    • Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τμημάτων 2024-25
    • Νομοθεσία
    • Αυτοαξιολόγηση
    • Σεισμός – Μέτρα προστασίας
    • Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
    • Χρήσιμα έγγραφα
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Δραστηριότητες
    • Επισκέψεις
    • Γιορτές
    • Διακρίσεις
  • Εκπ. Προγράμματα
    • Ευρωπαϊκά
      • Erasmus+ 2023-24
      • Erasmus+ 2019-2022
        • From our roots to the future
        • Let’s be creative and learn with art
      • Erasmus+ 2017-2019
      • Comenius
        • Επισκέψεις
        • Εργασίες μαθητών
    • Παιδαγωγικά
    • Αγωγή υγείας
    • Περιβαλλοντικά
    • Πολιτιστικά
  • Προγράμματα Ι.Ε.Π.
    • Νοιάζομαι και δρω
    • Παιδαγωγική Φρενέ
  • Εκπαιδευτικό υλικό
  • Δημιουργίες μαθητών
  • Ο καιρός
  • Επικοινωνία
  • Σύλλογος Γονέων
    • ΔΣ Σύλλογου
    • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Μαθητικό WEB RADIO
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Αρχική Σελίδα » Το σχολείο μας » Οργάνωση » Αυτοαξιολόγηση Σχολική Μονάδας » Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
Αυτοαξιολόγηση Σχολική Μονάδας Οργάνωση

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας

από gpap|δημοσιευμένο 13/09/2022
Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
  • 2021-22
  • Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

δημοσιευμένο 04/10/2021

Πρώτη Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας

δημοσιευμένο 27/06/2022

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης (2021-2022)

Έτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

δημοσιευμένο 28/06/2023

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-23

δημοσιευμένο 25/06/2024

Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης 2023-24

Πλοήγηση δημοσιεύσεων

  • Προηγούμενο άρθρο Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης (2021-2022)
  • Πίσω στην λίστα άρθρων
  • Επόμενο άρθρο Ημέρα αθλητισμού Σεπτ. 2022

Ετικέτες
2020-21 2021-22 2022-23 2023-24 2024-25 Bulling creartivity Erasmus+ rootfut Όμιλοι Α' Τάξη Αξιολόγηση Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας Γονείς Δημιουργίες μαθητών Διαγωνισμός Δράσεις Εκλογές Εκπάιδευση Εκπαίδευση Εκπαιδευτικά προγράμματα Εκπαιδευτικές επισκέψεις Εκπαιδευτικοί Εκπαιδευτικό υλικό Επιμόρφωση Επισκέψεις Εργασίες Εργασίες μαθητών Εργαστήρια δεξιοτήτων Ιστορία Καισαριανή Καλιτεχνικά Καλλιτεχικά Καλλιτεχνικά Μαθητές Νέα-Ανακοινώσεις Περιβάλλον Πλανητάριο Πολιτιστικά προγράμματα ΣΕΠ Σχολικός ψυχολόγος Σύλλογος Γονέων Υμηττός Φιλολογικά Χριστούγεννα
Meteogram - 5 days - ΚαισαριανήΚαιρός Καισαριανή
Πρόσφατα άρθρα
  • Επίσκεψη στο 1ο ΕΠΑΛ Καισαριανής
  • Άνοιξη
  • Ωνάσεια Σχολεία
  • Φτιάξαμε μάνταλα!
  • Επίσκεψη στο Α’ ΚΑΠΗ Καισαριανής στο πλαίσιο δράσης “Σχολείο και Κοινωνία”



© 2025 2ο Γυμνάσιο Καισαριανής – Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Υλοποιήθηκε από WP – Σχεδιασμένο με το Customizr theme